Voorbereiding - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Rob en Betty Happel - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Rob en Betty Happel - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: robenbettyaustralie

Blijf op de hoogte en volg Rob en Betty

17 Januari 2012 | Nederland, Zevenbergen

Met nog maar 5 dagen te gaan en weet ik veel nog wat te doen, even een eerste proefplaatsing maken. 't wordt tijd om dit uit te vinden!

• 17 Januari 2012 - 21:04

Kirsten:

Leuk leuk! Ben heel benieuwd naar jullie verhalen! Al zullen we hier in het koude Nederland stikjaloers worden van het mooie weer downunder en jullie ongetwijfeld geweldige belevenissen. Maar het is jullie van harte gegund, dus GENIET ervan!!
    Enne, hoezo nog heel veel te doen? Heb je je paspoort, tandenborstel, bikini, ondergoed en wat leuke zomerse jurkjes (en zwembroek en korte broeken voor Rob)? Dan ben je volgens mij gewoon ready-to-go en de rest komt dan wel weer als je weer terug bent!! Enjoy en goede reis! X

• 17 Januari 2012 - 21:51

Wilma:

Hey that's great, this way part of my holiday will be recorded without me having to do anything :-)
    Hereby wishing you a fabulous trip and see you in Australia.....
    Tot ziens in Perth op 8 februari!!!

• 18 Januari 2012 - 06:25

Anita:

Dit is leuk. Ik ga jullie zeker volgen !!
    Niet te veel stressen hé de laatste paar dagen. Alvast een heeeeeele goede vlucht gewenst van ons.
    Rob en Anita

• 18 Januari 2012 - 07:07

Joop:

Jullie verslag wil ik graag ontvangen.
    Sterkte(!) bij de laatste loodjes.
    We wensen jullie een tip-top vakantie toe! J en A

• 18 Januari 2012 - 09:09

Ria Mattijssen:

Succes met de verdere voorbereidingen, 'n hele goeie reis en 'n geweldige vakantie.
    Ik ga jullie volgen. Groetjes, Ria

• 18 Januari 2012 - 09:14

Irma Heesters:

Leuk! Mijn mailadres staat erin, ik ga dus niets missen. Ik wens jullie een superreis enne... af en toe even lopen onderweg naar het oosten.
    Grs. Irma

• 18 Januari 2012 - 09:55

Ineke Winkel:

Ik wens jullie een geweldige reis toe. Ga er lekker van genieten. Probeer zoveel mogelijk te zien en te beleven. Ik ga jullie reis zeker volgen en genieten van de verhalen..
    Groetjes en heel veel plezier.
    Ineke

• 18 Januari 2012 - 10:32

Tien:

Hoi Betty & Rob,

Alvast heel veel succes met het pakken van de koffers.
    Ik wens jullie heel heel veel plezier de komende weken. HAVE FUN !!!

• 18 Januari 2012 - 15:33

Marianne:

Heel veel plezier en ik ga jullie volgen ;)

• 18 Januari 2012 - 21:05

Lieve:

Beste Betty en Rob, leuk dat ik jullie vanuit het verre Kalmthout kan volgen! Jullie zullen toch wel dagelijks een verslag schrijven hé? Veel plezier en een goeie vlucht gewenst! Liefs, Lieve.

• 21 Januari 2012 - 08:23

John & Andrine:

Na de voorbereidinsstress nu bijna zover dat het echt wordt. Ga er lekker zo veel mogelijk van genieten; we gaan jullie volgen en beetje meegenieten. Heel veel plezier en goede vlucht.

• 21 Januari 2012 - 10:38

Tineke Van Persie:

Heel veel plezier en genieten!!!! En heerlijk ontstressen. Wij gaan jullie volgen. Groetjes Harry en Tineke

• 21 Januari 2012 - 17:50

Sharona:

Veel succes met inpakken. Tot morgen! Geniet nog even van dit koude weer, haha.

• 21 Januari 2012 - 19:50

Michel En Marjorie:

Wij wensen jullie heel veel plezier en een grandioze reis!!!! Dikke kus van ons!

• 22 Januari 2012 - 16:08

Theo En Marge:

Wij wensen jullie een hele goede reis en veel plezier

• 22 Januari 2012 - 17:01

Karin Egbers:

Rob & Betty,
    De reis is begonnen! Een goede vlucht maar bovenal heel veel plezier down under.

Groeten, Karin

• 22 Januari 2012 - 17:50

Tessa:

Lieve Betty & Rob,

Heeeeel erg veel plezier en geniet ervan! Tot over een paar weken!

• 23 Januari 2012 - 16:13

Christel:

Rob en Betty
    Een hele fijne vakantie gewenst!
    Ben je Zevenbergen al een beetje vergeten? Geniet er maar lekker van.
    vr. groetjes Christel.